onsdag 5. oktober 2016

Jeg så djevelens hode.

Hadde besøk av han gutten igår (mandag), og det var kjempe koselig. Vi lå i sofaen å slappet av, mens vi så på TV, og pratet samtidig. Han åpnet seg veldig for meg, og det var på en måte godt å høre at det ikke bare er meg som har hatt et vanskelig liv, selvom det er på to forskjellige måter.
Han sier hele tiden hvor mye han setter pris på meg, hvor fin jeg er, og alt mulig sånt, og jeg blir jo glad inni meg når han sier sånt, men det er så himla vanskelig å ta det til seg. MEN, jeg klarte å gi han et kompliment, selvom jeg syns det er kjempe vanskelig, og det tror jeg han satte utrolig pris på, for han vet hvor mye jeg sliter både med å ta imot, og å gi komplimenter.

Han skal komme til meg imorgen også, eller idag da, siden det er blitt onsdag, og jeg gleder meg jo til det, men lurer på hva vi skal finne på, og det spurte han meg om, men, kreativ som jeg er, så hadde jeg ingen forslag.. Haff.

Jeg er så teit..
Og det er så ufattelig lenge siden jeg var i et forhold, men å sitte i armkroken hans er kjempe hyggelig liksom, det er ikke det. Og det er så deilig når han koser med håret mitt og tar på meg liksom. Ikke tenk koffert.. 😛 Man trenger den berøringen tror jeg. Og det at han vil treffe meg igjen sier jo litt. Men men, jeg får vel bare prøve å ta alt til meg, selvom det er kjempe vanskelig.

Over til noe annet, så har jeg ikke samtale med behandler før den 18, noe jeg syns er alt for lenge til. Hun var hos meg forrige uke liksom, og så ikke før den 18 nå. Hvordan skal det gå..? Jeg sliter jo med meg selv. Og trenger noen å prate med, selvom hun sikkert ikke forstår, og jeg klarer sikkert ikke å si noe heller. Æsj ass, ting er dritt når det er sånn som dette.
Og i tillegg er jeg kjempe nysgjerrig på hva slags behandlingstilbud hun har tenkt på. Det blir spennende, og jeg lurer så fælt, og det er jo det verste jeg vet, å gå rundt å lure så jævlig.

Har fortsatt ikke hørt noe om boligen hun i kommunen har søkt meg inn på. En bemannet bolig. Det også går jeg å lurer på, men det er ikke avklart hvem som skal få den enda, jeg bare håper det er meg. Høres kjempe egoistisk ut, men jeg må vekk fra der jeg bor nå, etter hva som skjedde.

Også hadde jeg en ekkel opplevelse her en natt. Jeg skulle sove, og når jeg lukket øynene, så jeg djevelens hode foran meg. Klarer ikke å forklare det helt, men det var som et dødt sauehode med horn og et kjempe ekkelt blikk. Veit ikke hvorfor, det har jeg ingen forklaring på, men det skremte meg noe voldsomt liksom. Det var masse symboler rundt det hodet, og jeg aner ikke hva det kan bety. Noen som har en idé? Skremmende var det i hvertfall. Sov hos ei venninne den natten, og hun våknet av at jeg ristet seinere den natten. Er jeg besatt? Jeg er så redd for å oppleve det igjen. Nå sover jeg hos hun venninnen min igjen. Vurderer å bare ta en apodorm for å få sove med en gang jeg lukker øynene og er trøtt nok, da kan jeg bare knotte videre som jeg gjør nå.

Hmm. Beklager langt innlegg, men. Jeg følte det måtte ut.
Takk til dere som kommenterer ❤️ Setter utrolig stor pris på det!!

4 kommentarer:

  1. Hei :D Fint skrevet. Jeg tror alle trenger den nærheten du fikk. Det er et menneskebehov. Ang boligen din. Håper du får den, og at ting løser seg litt etter litt. Jeg heier på deg, og ønsker deg alt godt <3 Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du! :) Takk. Ja, er enig, tror alle trenger nærhet. Tusen takk, så snill du er, og i like måte <3

      Slett
  2. Så hyggelig at du har fått kjæreste/dater (?)! Det er sikkert bra for deg :) Kan det hende du opplevde søvnparalyse? Har aldri hatt det selv, men har hørt om folk som har hatt det og det skal visst være ganske ekkelt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi bare dater foreløpig, og kommer nok til å gjøre det en god stund før det eventuelt KANSKJE blir oss. :)
      Tror ikke det er søvnparalyse skjønner du, fordi jeg var lys våken, men jeg hadde øynene lukket igjen. Det var helt forferdelig..

      Slett