tirsdag 11. oktober 2016

Jeg har ofte følt meg alene.

Jeg har ofte følt meg alene,
vært redd for å være til bry.
Jeg har følt meg totalt misforstått,
og mange har derfor tolket meg
som stille og sky.
Jeg har aldri egentlig stolt på
at noen har vært glad i meg.
Jeg har trukket meg unna mange
for å unngå smerten ved at de gikk sin vei.
Å føle seg verdiløs er vondt for den det gjelder,
det er ikke noe man selv ønsker,
eller på noen måte velger.
At noen sier at man er verdifull,
eller at man sier det til seg selv,
hjelper ikke nødvendigvis så mye,
for man tror det ikke likevel.
Det er mange som føler det slik som meg,
av mange ulike grunner.
De sterkeste jeg kjenner
kan føle seg verdiløse,
ja alle har sine stunder.
Fokuser på dine positive egenskaper,
alle har noen som ingen andre har!
Men ingen kommer til å oppdage det,
før du det første skrittet tar.
Prøv å gjøre noe du tror du ikke kan få til.
Begrensninger er blitt en ramme rundt livet ditt,
fjern den er du snill!
Den verdien du har og søker,
men som du selv ikke klarer å forstå,
vil du kjenne den dagen du opplever
at det ikke finnes grenser
for hva DU kan oppnå!



- Ikke skrevet av meg -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar