fredag 30. september 2016

Jeg står på stedet hvil.

Jeg veit ikke helt hvordan det går egentlig. Alt føles så usikkert. Hvor skal jeg bo? Hvordan behandlingstilbud kommer jeg til å få fremover? Det var jo snakk om Modum Bad, men så har behandleren min kommet opp med et annet forslag i steden for Modum da. Aner ikke hva det stedet heter, for det var Boveileder som fortalte dette. Men det kan hende Modum ikke kan tilby den rette hjelpen til meg og min diagnose. Så da blir det spennende med det behandleren min kommer med.

Jeg føler jeg ikke veit noen ting.
Og ting står på stedet hvil. Jeg står på stedet hvil.
Kommer ingen vei. Vet ikke hvor jeg vil heller.

Alt er så usikkert.
Men, hva skal jeg gjøre da? Får ikke gjort annet enn å vente i spenning. Noe jeg hater. Jeg hater virkelig å vente på noe som er såpass uklart.
Håper så inderlig at jeg får greie på noe angående leiligheten snart. For jeg vekk herfra nå. Jeg må!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar