tirsdag 29. november 2016

JEG HAR FLYTTET!

Nå er det en stund siden jeg har oppdatert her. Men det er en logisk forklaring, faktisk. ;-)

JEG HAR FLYTTET!
Og da mener jeg, ordentlig flyttet, til den bemannede boligen. Jeg har fått inn alle tingene mine, og det ser sååå bra ut! Jeg er drit fornøyd. Katten min er også flyttet, men hun er ikke like fornøyd tror jeg. Det virker i hvertfall ikke sånn akkurat nå. Har prøvd å ha hun ute i bånd, for å lufte henne liksom, men hun bare skjelver og er vettaskremt. Og det er ikke noe ålreit. Jeg får helt vondt inni meg av henne. Haff <3
Jeg bare håper det går seg til med katten min. Hvis hun blir borte, så veit jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre, faktisk.

Nå nærmer det seg jul, og gavene er fortsatt ikke kjøpt inn. I hvertfall ikke alt.
Tror jeg ligger litt tynt an, mtp det. Men men, det ordner seg vel. Hah! Lov å håpe, si :p
Nå i desember er det mye som skjer, så kommer til å bli litt stille fra meg, tror jeg.

Også har jeg ikke internett da, det er jo hovedgrunnen til at jeg ikke er her inne så ofte lenger.
Jeg skal bestille meg internett etter hvert, men må snuse litt rundt i forhold til hva som lønner seg å betale for.

Nå er jeg så trøtt at jeg klarer nesten ikke å holde øya oppe ;p
Skulle gjerne tatt meg en cowboystrekk, men det ser dårlig ut. Er hjemme hos mams, skal lage og spise middag her.

Så der sa det i grunn "stopp". Fikk litt jernteppe, så jeg veit ikke hva for noe mer jeg skal skrive.
Men ey, vi snakkes! :) <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar